Kävin tänään ihanien tytsyjen, Anun ja Katin kanssa kirpparilla, Minä oon peeaa, joten pysyin suurimmaksi osin katselulinjalla. Oli kivaa. :) ,

Ulkonahan on kiva, lauha talvipäivä, ei ollenkaan huono ilma, mutta. Yntäkkiä kirpparilla minun käsistä alkoi pikkuhiljaa lähteä tunto. Tai no, ei se nyt sillai kokonanan lähteny, mutta joku tuntojuttu niihin tuli. Ja sormet meni valkoisiksi. Tytöt säikähti hieman. :) Lohdutin, että ei tää vielä paha oo, mutta sitten kun ne alkaa mennä mustiksi, niin minuakin hieman pelottaa.

Oon kerran käyny tk:ssa näyttämässä käsiä, mutta koska minulla oli muutakin asiaa ja lääkärillä oli kiire, niin jätettiin käsiprobleema toiseen kertaan. No en oo käyny, ku ei oo ollu tarvetta.

Kun on -20, ei mitään ongelmaa, +20, ei mitään ongelmaa, mutta kun on +/-0, niin minun kädet hätääntyy. Ne ei varmaan oikein tajua tilannetta.

Okei, käytiin kirppiksellä ja syömässä ja kaupassa ja ja ja... Minä heiluttelin käsiä ja toivoin tunnon palaavan. Kiitos Anu käsien hieromisesta ja puhaltelemisesta!

Autossa penkinlämmitin päälle ja vuorotellen kädet takapuolen alle selviämään pelottavasta nollakelistä! Veemäinen ongelma. :/

No, nyt oon kotona ja sormet ovat pikkuhiljaa saaneet normaalin värin ja tuntokin alkaa olla normaali.

Oon miettinyt, että kun ne menee valkoisiksi ja siitä pikkuhiljaa mustiksi, niin tippusko ne vaan pois? Otan lapaset pois käsistä ja sormia ei enää oo? Sinne jäävät lapasen sisälle? Enkä ees tuntis ku sormet tippuu pois, koska sormissa ei just sinä hetkenä oo tuntoa? Aika siistiä. Jään odottamaan putoavia sormia,

Hahaa MäSä, etpä oo ainoa ongelma! :P