Kasasin Avonex-kynän pöydälle. Särkylääkkeet otettu. Pistoskohta valittu.

No siis. Pojathan on liikaa koneella, pitihän minun käydä lopettamassa tuo ilonpito.

Ja kissallakaan ei varmasti ollu tarpeeksi ruokaa. Piti käydä tarkistamassa.

Ulko-ovet ei oo kuitenkaan lukossa, pakko oli käydä tarkistamassa. Lukossa ovat.

Keittiössä on kuitenkin jäänyt jotain pöydälle, pitihän sekin tarkistaa...

Minä oon kierrellyt tätä pistämistä jo aika kauan. Voi olla, että välttelen vielä hetken.

Se neulahan on piiiiiiiiiiitkä, siis tosi piiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä. Minä tod.näk. vähintäänkin halvaannun ku pistän sen. Minulla on ikävä Veskua. Vesku ei välittänyt, vaikka kiertelinki, ootti vaan ja sitte pisti.

Itsensä kanssa kierteleminen on vaikeaa. Tai siis helppoa. Ainoa vaan on se, että pitää minun pistää toi kuitenkin. P*ska.

Näinä hetkinä minä vihaan MäSää. Siis tosi paljon. Miks minun pitää pistää näitä myrkkyjä itteeni? Ai niin joo, minulla on MäSä. Tänään on tiistai ja perjantaina oon taas kipeä. Iso P*ska.

Mutta. Kierrellään vielä vähän.Minä tein tänään lumitöitä. Ja kävin Jesperin kanssa kävelyllä ja Jesu kävi luistelemassa. Oli kivaa. Ehkä meen iteki luistelemaan joku päivä... Minulla on hienot vaaleanpunaiset luistimet. :)

Jos minusta ei kuulu piiiiitkään aikaan, oon iskeny piikin ihan jonnekin muualle, ku pitäis. En jaksa enää kierrellä. Se on moro.